Catatan Penulis
| Home |Follow|Dashboard|

Thursday, June 20, 2013

Tutorial tudung labuh dan tutup dada.

Assalamualaikum awak semua.

 For the second entry, saya ada selitkan sedikit video tutorial about tudung labuh di sini.  This is tutorial tudung labuh dan jamin covering ur chest.  Jangan risau sebab belakang depan semua cover. Sebenarnya lagi this tutorial memang sudah berkeliaran dekat Youtube sana but,

  I wanna share my tutorial with you guys or I bet girls out there will be like ''eh sama macam ai pakai la" "eh ni simple la takkan la orang lain taktahu hek eleh" ;-) sharing is caring! Cewah hahaha nice words Meen! So. This is for all of you :) Enjoy! Let's cover the chest!


Oh ya, I would have never expected that one of my tutorial terpilih masuk surat khabar tempoh hari,dan juga terpilih di dalam sebuah ruangan di laman sosial, Thanks for your subcription on my youtube. If you wanna see another tutorials on it, just click and I will be there for sure. Good luck then. Bye, Assalamualaikum.




Jari jemari runcing menaip,
Shamilaidayu 

 

No comments:

Post a Comment